تبدیل VGA به AV

تولید کننده: D-NET

مدل کالا: mobadel VGA to AV

موجودی: تماس بگیرید

این کالا داری حداقل 5 عدد خرید می باشد

مبدل VGA TO AV

تبدیل VGA به AV که پورت VGA را به AV تبدیل می کند . مبدل VGA به composite همچنین خروجی S-VIDEO نیز دارد و معمولا جهت اتصال پورت VGA کامپیوتر و DVR به تلوزیون با پورت AV استفاده می شود .

با ورود دوربین مداربسته ای اچ دی به بازار ایران ، مشکلاتی برای سازگاری سیستمهای آنالوگ با دیجیتال به وجود آمده که نیاز به سیستمهای اضافه به وجود آمده است.

دی وی آرهای سیستمهای دوربین مداربسته AHD معمولا خروجی CVBS و یا AV ندارند و از طریق دو خروجی HDMI و VGA خروجی تصویر دیجیتال و با کیفیتی را ارائه می کنند.

حال تلویزیونهای قدیمی تر که ورودی اچ دی ام آی و یا VGA ندارند و یا اتصال این دی وی آرها به دستگاه آنتن مرکزی نیز  به مشکل برخوردند و مانند گذشته به راحتی جوابگو نیستند.

دستگاه کانورتور VGA TO AV ابزاری است که این مشکلات را مرتفع خواهد ساخت. این دستگاه از یک سو ورودی VGA دارد و از سوی دیگر خروجی AV و VGA در اختیار ما قرار می دهد.

این دستگاه دارای منو نیز می باشد که هم فرکانس را تغییر می دهد و هم می تواند به مانند مانیتورها اندازه تصویر را در تلویزیون تغییر درهد.

این کالا با قیمتی استثنایی در سایت  elkala.ir قرار گرفته است و شما میتوانید در کوتاهترین مدت این مدل را خریداری کرده و در اختیار بگیرید .

نوشتن نظر

توجه : HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید: