شرایط و قوانین

شرائط و خدمات فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی الکالا، به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در فروشگاه اینترنتی الکالا درج نموده است.

فروشگاه اینترنتی الکالا به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع سفارش دهنده می رساند.

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی الکالا درج شده و فروشگاه اینترنتی الکالا به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد.

در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از ارادهء او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

 

بدلیل پرسش های بعضی از شما دوستان توجه شما را قبل از خرید به نکات ذیل جلب می نماییم:

1- کلیه قیمت لپ تاپ استوک و تبلت های موجود در سایت همراه با ارسال رایگان به سراسر کشور و پک نرم افزاری و آنتی ویروس دارای لایسنس اختصاصی به ارزش 60000 تومان می باشند.

 

2- قیمت گذاری کلیه محصولات دست دوم استوک معمولا بر اساس برند ،مدل و مشخصات آن نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد که عبارتند از :

ارانه اطلاعات صحیح در مورد مشخصات سخت افزاری بخصوص پردازنده و گرافیک دستگاه

موجود بودن دستگاه و امکان فروش وارسال بصورت تکی (یک دستگاه)

تعمیری نبودن وسلامت دستگاه از لحاظ فیزیکی،ظاهری وفنی

قطعات فابریک واصلی دستگاه

تضمین سلامت کالا و مهلت تست تعویض واقعی،گارانتی و خدمات پس از فروش

 

3- متاسفانه بعضی سایت ها کالاهای بدون موجودی را با قیمت بسیار پایین قیمت گذاری نموده در حالی که امکان تحویل کالا برایشان مقدور نیست.ویا کالاهایشان بصورت پیش فروش و تحویل در آینده عرضه میشود.

 

4- سعی کرده ایم برای مشتریان عزیز که به ما اعتماد کرده و بیش از یک باراز ما خرید می کنند.تخفیفات ویژه ای در نظر بگیریم.و قیمت های سایت برای اولین خرید مقطوع بوده و تخفیف ندارد.

 

5- مهمترین دلیل ما برای فعال نکردن پرداخت آنلاین از طریق سایت الکالا ،امکان تماس شما قبل از خرید با فروشگاه  جهت مشاوره در خرید ،اطلاع از موجود بودن ،وضعیت فنی و ظاهری دستگاه ها می باشد

 

6- کلیه مشتریان عزیز پس از خرید می توانند جهت تحویل حضوری دستگاه با فروش هماهنگ نمایند.

 

7- پنل همکاری با قیمت های ویژه در سایت فعال شده و همکاران گرامی با ثبت نام و انتخاب پنل همکاری می توانند در این زمینه با ما همکاری داشته باشند.خرید همکاری شامل هدایای خرید وارسال رایگان نمی شود.

 

راهنمای خرید

  1. در مرحله اول پس از انتخاب کالای مورد نظر در سایت الکالا سعی کنید،نقد و بررسی که در مورد کالا مورد نظر در سایت موجود هست را بطور کامل مطالعه نموده ، و در صورت نیاز به مشاوره رایگان در ساعات کاری با ما تماس بگیرید.
  2. کالا مورد نظر را به سبد خرید اضافه نموده و فرم مربوط به سفارش نهایی کالا را پر نمایید.
  3.  مبلغ مورد نظر را به شماره حساب اعلام شده در بخش تکمیل سفارش واریز نمایید

شماره حساب: 108180002132973005 بانک پارسیان به نام علی شهریوری

شماره کارت:6221061056434436 بانک پارسیان به نام علی شهریوری

  1. بعد از واریز از طریق لینک ثبت فیش بالای صفحه، اقدام به ثبت اطلاعات واریز نمایید.
  2. پس از اعلام مبلغ واریزی ، تست نهایی قبل از ارسال انجام شده و کالا خریداری شده پس از انجام هماهنگی های لازم با شما به سراسر ایران ارسال خواهد شد.
  3. پس از ارسال کالا شماره ارسال مرسوله  به شماره موبایل خریدار پیامک شده تا در مورد ارسال های پستی بتواند مرسوله را رهگیری نموده و در مورد کالاهایی که به درخواست مشتری با تیباکس ، باربری ، ترمینال مسافربری ارسال خواهد شد،خریدار بتواند در مقصد کالا خریداری شده را براحتی تحویل بگیرد.

 

ارسال سفارشات

زمان تقریبی تحویل سفارشات در توضیحات هر یک از روشهای ارسال ذکر شده است وکابران باید توجه داشته باشند که زمان محاسبه شده از لحظه ی ارسال و تحویل کالا به شرکت حمل و نقل مربوطه محاسبه شده و ربطی به زمان ثبت سفارش ندارد. همچنین در صورت هرگونه تاخیر در تحویل سفارش از طرف شرکت حمل و نقل هیچگونه تعهدی برعهده فروشگاه نبوده و صرفا شرکت حمل ونقل باید پاسخگو باشد. ولیکن فروشگاه در قبال پیگیری سفارشات تا اطمینان از رسیدن به دست مصرف کننده متعهد میباشد.

سفارشاتی که معین شده به شرکت پست تحویل داده شوند باید در روزهای عادی نهایتا تا ساعت 12 ودر روزهای پنجشنبه نهایتا تا ساعت 11 ثبت و تکمیل شوند در غیر اینصورت ارسال سفارش به اولین روز کاری بعدی موکول میشود.

در صورتیکه شرکت حمل و نقل مربوطه دارای خدمات بیمه ای باشد فروشگاه کلیه سفارشات ارسالی را تا سقف مبلغ ممکن بیمه می نماید تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی برای مصرف کننده وجود نداشته باشد.

فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا سفارش را در مکان و زمان مشخص تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

رسیدگی به کلیه سفارشات ثبت شده خارج از ساعات کاری و در زمان تعطیلات رسمی در اولین روز کاری پس از آن صورت خواهد پذیرفت.

شرایط و ضوابط خرید :

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی الکالا و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

             خرید کالا از فروشگاه اینترنتی الکالا بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

  خدمات و محتويات این فروشگاه براى استفاده شخصى و غير تجارى مشتریان عرضه شده است.

   مالکیت معنوی اطلاعات موجود در فروشگاه الکالا به فروشگاه اینترنتی الکالا متعلق است و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت.

     كاربران متعهد هستند که در دسترسی به فروشگاه اینترنتی الکالا مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.

                كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح كامل را در پایگاه درج کنند. بديهي است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

                 فروشگاه اینترنتی الکالا هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد فروشگاه که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این پایگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.

                فروشگاه اینترنتی الکالا هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات سایتهایی که ارتباط به آنها به واسطه آگهی و یا لینک در فروشگاه اینترنتی الکالا شکل می گیرد، پذیرا نیست.

  تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی الکالا با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از اين ابزار صرفا برای ارسال و دريافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد.

   فروشگاه اینترنتی الکالا هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات پیام های کاربران نمی پذیرد.

ارتباط فروشگاه اینترنتی الکالا با کاربران فقط از طریق www.ELKALA.IR بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و ...) صورت می پذیرد.

فروشگاه اینترنتی الکالا به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

 

مهلت تعویض ، تست و گارانتی

 

  1. با توجه به اینکه فروشگاه الکالا تحت هیچ شرایطی اقدام به فروش کالا دست دوم تعمیری نخواهد نمود و کلیه کالاها تمام تست های لازم سخت افزاری و نرم افزاری را قبل از خرید توسط کارشناسان فنی پشت سر میگذارند. و اکثر کالاهای فروشی استوک اروپا و امریکا بوده و یا به سفارش این کشورها در آسیا تولید شده است، و تمامی کالاهای عرضه شده دارای کارکرد پایین و کیفیت بالا بوده و از لحاظ ظاهری و بدنه با کمترین خط و خش و ضربه خوردگی ( گرید A ) میباشند. با این حال چون کالای خریداری شده، کالای استوک و دست دوم میباشد، همه دستگاه ها یک هفته مهلت تست دارند . به این ترتیب که اگر تو این 7 روز به مشکلی برخوردن که ما توی تست ها متوجه نشدیم بخش خدمات پس از فروش الکالا در اسرع وقت مشکل بوجود آمده را برطرف خواهند نمود.مثلا اگر شارژر ، باتری ، هارد ،رم ، درایو نوری ، و ...  به مشکل خورد ، قطعه مورد نظر با قطعه نو جایگزین وتعویض خواهد شد .

 تعویض و استرداد کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه الکالا بوده است که در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف فروشگاه الکالا همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.

  1. در صورتیکه کالای دریافتی و ارسال شده  با مشخصات کالای خریداری شده مطابقت نداشته باشد .و در کمتر از 48 ساعت پس از تحویل کالا مراتب به بخش فروش الکالا از طریق شماره تماس 95112180  اطلاع داده شود ، کالا مورد نظر بدون قید و شرط مرجوع میگردد.
  2. در صورتیکه کالای خریداری شده دارای مشکل سخت افزاری غیر قابل تعمیر بوده و یا مادربورد – صفحه نمایشگر مشکل داشته باشد در مدت زمان یک هفته ای مهلت تست کالای خریداری شده بدون قید و شرط مرجوع خواهد شد. اگر مشکل جزئی باشد بخش خدمات پس از فروش الکالا در اسرع وقت مشکل بوجود آمده را برطرف خواهند نمود.مثلا اگر شارژر ، باتری ، هارد ،رم ، درایو نوری دستگاه به مشکل خورد ،قطعه مورد نظر با قطعه نو جایگزین وتعویض خواهد شد . و پس از آن مهلت تست مجدد در نظر گرفته خواهد شد.

توجه:کلیه اقدامات در الکالا برای این انجام گرفته که شما با اطمینان خرید نمایید،و هیچ نگرانی از بابت دستگاه خریداری شده نداشته باشید.الکالا کیفیت دستگاه از لحاظ ظاهری و فنی را تایید نموده،اما انتخاب دستگاه با شماست پس در انتخاب خود قبل از خرید دقت نمایید.

توجه : در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به الکالا بازگردانده شود.

شرایط و ضوابط گارانتی:

گارانتی محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از تهیه یا کپی یا نصب Recovery DVD ، نصب و ارتقاء سیستم عامل، درایورها، نرم افزارهای کاربردی، ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایلهای مورد نیاز، بازیابی رمز عبور Setup یا رمز عبور سیستم، مشکلات نرم افزاری و سایر خدمات نرم افزاری اساساً مربوط به کاربر است و کلاً جزو تعهدات ما دراین گارانتی نیست . در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده خریدار خواهد بود.

    پیکسل سوخته و معیوب صفحه نمایش (LCD/LED) کمتر از 4 عدد شامل گارانتی نمی باشد. باتری و آداپتور نیر جزء قطعات مصرفی بوده و فقط دارای یک هفته مهلت تست اولیه میباشند.

 موارد ابطال گارانتی

1. -صدمات ناشی از ،خراشیدگی ، ضربه ، سقوط ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ،آتش یا حرارت زیاد، نوسانات برق ،رعد و برق و حوادث طبیعی

2. استهلاک تدریجی قطعه معیوب از قبیل سایش و رنگ رفتگی

3. هرگونه تغییر یا دستکاری کارت گارانتی، هولوگرام و یا پاک شدن شماره سریال دستگاه

4. اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر متخصص

5. هرگونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه و یا در اثر استفاده از باطری و لوازم جانبی تایید نشده و غیر اصلی